Veelgestelde vragen


Waarom word ik doorverwezen naar een webshop?

SaleSpotters biedt u een overzicht aan van de beste en nieuwste sales. De betaling doet zich voor bij de diverse webshops. Zo bent u er ook zeker van dat de webshop uw betaling ontvangt.

Om misverstanden te voorkomen:


Waar kan ik de voorwaarden van de webshop inzien?

Bij het plaatsen van een bestelling via SaleSpotters gaat u akkoord met de voorwaarden van SaleSpotters en de voorwaarden van de webshop. U kunt binnen het bestelproces de volledige voorwaarden inzien.


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, de desbetreffende webshop stuurt een bevestigingsmail met daarin de details van uw bestelling.


Waar kan ik terecht met vragen over garantie en retouren?

Garantie en retourprocessen verschillen per webshop. Deze kun je terugvinden op de desbetreffende webshop en vallen niet onder de verantwoordelijkheid van SaleSpotters.


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per webshop. Deze kun je terugvinden bij het bestellen op de desbetreffende webshop en zijn dus niet inbegrepen bij de prijs die je op SaleSpotters te zien krijgt.


Het product dat ik graag wil bestellen is volgens de webwinkel uitverkocht, hoe kan dat?

Het kan helaas voorkomen dat een product dat je bij SaleSpotters hebt gevonden al uitverkocht blijkt te zijn. We updaten het productaanbod zo snel mogelijk, maar juist doordat de producten in de uitverkoop zijn kan het soms snel gaan.


Hoe zijn jullie bereikbaar?

Momenteel kun je ons alleen bereiken via onze social media kanalen. Wij hopen binnen aanzienbare tijd jullie ook telefonisch te woord kunnen staan.